LUGNANDE BESKED

Jag ringde Veterinären i morse för säkerhets skull. Han sa att jag kunde massera Elliot lite, och kolla så att såren fortfarande släppte ut vätska. Håll koll på tempen. Men hittills har han inte haft höjd temp. Annars var allt bra. Skönt.

Jag provade mitt nya insektsmedel......När jag smörjde in Dixie upptäckte jag att hon fortfarande har spända juver och mjölk. Undrar om Vizzla snuttar? Jag har bara sett att hon nosar nyfiket i Dixies flank, aldrig att hon har diat.
Men mjölken borde försvinna nu. Det är ju nästan 2 veckor sedan hon skiljdes från Ellot.
För Vienna tog det bara 4 dagar att bli av med mjölken. Men hon fick ju börja jobba på en gång.
Jag får hålla lite koll. Kanske måste jag skilja Dixie och Vizzla också?

Jag hoppas att den här tiden är förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0