VIENNA HOPPAR PÅ GRÄS.

Idag startar VIENNA för första gången på en gräs-bana. Hon ska hoppa 1 m.
Jag sitter här vid datorn och väntar på resultatet.
Det är så tråkigt numera, när jag inte kan följa med på Ylvas hopptävlingar.
Jag får bara höra efteråt hur det gick. Det är inte lika spännande som att vara med.
HEJA YLVA! Jag hoppas det går bra.

Idag har jag gjort en ny hage till stona. Elliot, han går ensam här hemma och väntar på Veterinären.
Han ska komma på fredag och kastrera Elliot.........
Så han får gå i en egen hage ett tag. Han gråter "iiiiihhhhhii", springer, svettas och dricker vatten.
Men han är lugnare idag än i går. Så det går åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0