5/10 MÅNDAG + BILDER FRÅN HAGEN.

Idag fick jag "rida igen". För den ridlektionen som blev inställd pga mitt ryggskott. Jag fick KOLA, en snäll och lite "träig" valack. Jag gillar ju känsliga ston, så man känner att man rider......
Här blev det inget fin-lir, mer lunka på. Då känner man sig INTE som en duktig ryttare.

Sedan tog jag lite kort på hästarna. Jag längtar efter en EGEN häst att rida på!

Vem är det som smyger i gräset.......?
Jasså det var bara matte med kameran.

VIZZLA VALENCIA LT.




ROBINS DIXIE, 14 år. Henne har vi haft sedan hon var 1-åring.

Samling vid vattenhålet.

Nej, nu struntar vi i det här.
Kom, så drar vi en repa i hagen.......

Kommentarer
Postat av: Ylva

Men gud! Är Dixie 14 år???!

Tiden går så sjukt fort..... Det är inte sant!

Men fin är hon fortf, trots vila ;)



Puss

2009-10-08 @ 22:29:27
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0