EGEN BOX

Igår började Elliot ta sig ton. Han vallade "lilla" Vizzla i boxen och ÄGDE bägge hö-högarna. Därför bestämde jag att det var dax för honom att flytta till egen box. Är det ett typiskt Quarter-drag att VAKTA MATEN?
Jag vet inte. Men Dixie är ju hemsk på att vakta sin mat, och helst alla andras också.
Det beteendet verkar Elliot ha ärvt.
Hur som helst. Ikväll fick han komma in i sin gamla box igen.
Vizzla som jag ÄNTLIGEN hade fått lite hull på, efter sommaren. Började visa revbenen igen.
Nu kan hon äta i lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: Tette & Tjabo

Tjabo är helt galen i mat... Har i stort sett fri tillgång på hösilage men han kastar sig ändå på det direkt! :) Till skillnad mot fullblodet som kan skita i maten :P D som e bra e ju att fullblodet är 17 och bestämmer över maten så han får i sig det han behöver, Tjabo har inte en chans att sätta sig på honom inte :) Ha det så bra

2009-10-21 @ 13:57:13
URL: http://lillatjabos.blogg.se/
Postat av: Elin



Jaha, han vill stiga lite i rang killen... jag åkte förbi hagen ett par gånger igår och lade märke till att det var mer busigt än det brukar...

Småkillar... skönt för Vizzla att ha egen "kuppe" ; )

2009-10-22 @ 11:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0