KELSJUKA HÄSTAR

Vilka keliga hästar jag har. Det är helt fantastiskt.
På ridskolan sköter jag om hästar som är så kittliga och griniga. Dom har en massa punkter på kroppen som dom INTE gillar att man borstar, eller ens tar på.
Så när jag borstar igenom och pysslar med våra egna unghästar, blir jag lite föundrad över att dom bara ÄLSKAR det.
Överallt ska man borsta och klia. På öronen, huvudet, över ögonen. Dom visar ett stort förtroende och njuter av det. Dom sluter verkligen ögonen. Dom liknar hundar som man klappar.
Det är verkligen en stor glädje att få följa deras utveckling. Nu har dom haft resårgjord runt magen. Snart ska dom få prova sadeln. 

Kommentarer
Postat av: Tette

Åh vad du e duktig och fixar. Jag ska prova resårgjorden imorgon när jag har lite mera tid. Hoppas att det går lika bra som med täcket :) Vi hörs om nästa vecka, ska kolla hur landet ligger så hör jag av mig, kram

2009-10-23 @ 14:29:31
URL: http://lillatjabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0