TISDAG,

Besöksdag hos Elliot. Det börjar bli tråkigt att hälsa på honom varenda tisdag. Dessutom tittade jag till honom i söndags när vi ändå var i trakten. Han mår som en prins. Han har roliga kompisar och jag längtar inte efter att fixa en häst till här hemma. Jag har liksom fullt upp ändå.
Men om han mår dåligt eller blir mager så hämtar jag genast hem honom.

Vizzla är så stor. Hon ser allt mer ut som en färdig häst. Min pappa frågade om jag inte kunde rida henne snart?
Man blir så chockad när folk frågar så omöjliga saker. Men, man måste förstå att alla vet inte hur det här med hästar fungerar. Jag svarade att det dröjer nog två år.  TVÅ ÅR!
Men hon är ju så stor nu. Ha, ha, ha. Jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Hej på dig!

Vizzla är väl ett eller hur?

Såg en annons o senaste ridsport där dem skulle sälja en två åring. Den red dem tydligen redan. Ryttare och full utrustning var det på hästen iallafall.... Så om du känner att du inte orkar vänta kan du ju börja redan nästa år... ;) Själv tycker jag det är lagom året dem fyller 3.



kram Sabina

2009-09-23 @ 20:00:59
URL: http://www.sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0