ASKÖ´S HINGSTVISNING.

20100402  Idag var jag på HINGSTVISNING i Enköpings Ridhus.
Det var "Nisse" på Askö stuteri som visade sina hingstar.
Tyvärr har jag så dålig kamera att jag inte fick några bra bilder.
Linda kanske fångade några bättre. Vi får se.


Här är i alla fall BRAVOUR. Riden av Arnold Assarson.
En jättefin, lugn och stabil hingst. Som hoppade lysande.


CONTANT Q, som vann 4-års-Championatet!
En lätt och elegant hingst, som hoppade fint.


Syns det vilken härlig nacke den här hingsten har? Vackert flätad.


Framifrån. Han heter FIGHTING ALFA. En hingst född 1991.
Med otroliga tävlingsframgångar,  ända upp till 17 års ålder!
Han var jättefin.

Men mest av alla, glänste faktiskt ACACIO!
Riden av Louise Haaga (nyanställd lärare på Strömsholm).
Det var spännande att se alla i varkligheten. Men jag fick ännu mer att grubbla över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0