TRANSPORTEN OK!

HURRA! Vad glad jag är. I höstas ruttnade baklemmen. Det växte trädsvamp!!!!!! På utsidan.
Men nu har min duktiga man bytt ut hela bakluckan.

Idag hade jag tid för besiktning.
Plötsligt hade jag missat tiden.......

Jag körde i ILFART till Jordbro. Dom var snälla och lät mig komma in med släpet.
HELT OK!

Nu ska jag börja åka runt med hästarna igen. JIPPIE!


Så här såg den ut i December 2009.
Vizzla hade nästan trampat igenom den ruttna luckan när hon skulle lastas.



Så här brun o fin är den idag.

Kommentarer
Postat av: Tette

skönt! Då blir det kanske löshoppning igen då ;) Vet inte, men jag tror de skulle ha fler gånger, får väl höra efter... KRam

2010-04-27 @ 22:13:23
URL: http://lillatjabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0