DAGENS BILDER.

Idag var det faktiskt SOL!!!!!!!
Hästarna njöt i solen. Men VIZZLA Måste ha flughuvan på, när ljuset är så starkt.




Varför ser du så högfärdig ut?


Jag är ju BÄST!


Du har en ful huva på dig. Den ska jag nog bita sönder.


Stackars Vizzla. Hon är tapper.
Hon har kunnat vara utan huvan i nägra dagar. För det har varit molnigt.

Men hon blev tårögd idag, när solen sken. Så jag var tvungen att sätta på den igen.
Jag har sytt fast lite svart tyg på insidan så hon blir "enögd" när jag sätter på den.

Idag kom Veterinären och kollade hennes hornhinna igen.
Såret läker fint. Men det tar TID!

I två veckor till ska hon behandlas med ögonsalva. Så får vi se.
Då är det återbesök igen.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det är jättekul att läsa om hästarna hemma mamma, och hur de utvecklas och så!

Trist att inga kommenterar, men jag försöker iaf ;)



Du ska iaf veta att jag alltid läser <3

Kramar

2010-02-13 @ 18:33:17
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0