HOVSLAGAREN.

Idag kom han. Efterlängtad.
Varför ska mina busungar till unghästar bete sig?
Jag blir lite arg.......

Hovis har en ängels tålamod. Men det har varken Elliot eller Vizzla.
Är det normalt för en 2-åring?

Vizzla skrapar med hovarna. Vill ÄGA sina ben själv! Kan inte balansera på 3 ben. Hur svårt kan de va?
Jag blir irriterad.
Men får INTE säga åt dom.
Hovis har gett mig stränga order, att INTE säga något.
Det är svårt för mig.

Elliot hoppar och dansar. Trycker emot med baken, istället för att gå undan.
Dumma Elliot!

Jag har ju varit så nöjd i vinter. Med att unghästarna har skött sig så bra.
Varför kan dom inte visa det, när Hovis är här?
Hälsningar från en sur matte.

Kommentarer
Postat av: Tette

De planerar nästa gång lördagen den 27e mars preliminärt :) Hoppas vi ses då :)

Kram

2010-02-28 @ 08:54:29
URL: http://lillatjabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0