DAGENS BILDER.

Jag skulle försöka fota hästarna igen. Det var ju en blek sol som tittade fram genom molnen en liten stund idag.
Resultatet blev inte så bra. Men håll tillgodo ändå.




Titta, vilka cirkus-konster den långbenta prinsessan kan.


Hela tiden kröp "linslusen" Elliot in i kameran.
Så det var svårt att få annat än NÄRBILDER på honom.


Titta! Vilket snö-häng hos grannen.


Vadå snö?


Ville du nåt?


2-åringarna solar sig i den bleka solen.


Våra tre hästar idag.


Mor och son.
Elliot blev plötsligt alldeles trött och började gäspa..........


och gäspa.........


Eller skrattar han åt mig?

Kommentarer
Postat av: Ylva

HAHAHA!!! Vilka sköna bilder!!



De är RIKTIGT fina mamma <3 Jag bara känner det på mig att det kommer bli bra med allt :)



Kram!

2010-01-05 @ 16:34:13
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0