JAHA.

Så har Veterinären varit här. Det var en ful rispa på hornhinnan.  Det kunde också vara ett djupt sår......
Hon trodden nog att det skulle bli bra.........

NOG!  Jag vill veta säkert. Kommer hon att bli blind på det ögat?
Nej, det trodde hon inte, men det kan ta lång tid att läka. Hon ska få ögondroppar, metacam och ögonsalva.
Återbesök den 4/2. Ögondropparna gör att hon måste ha en svart lapp för ögat.

Hm, hur ska det gå till?
Igår fick hon en flughuva som skydd. Den tog hon av sig 3 gånger. Eller var det ELLIOT som tog av henne luvan?
Till sist gav jag upp. Hon fick gå utan. Den satt fast i grimman. Även den lyckades hon ta av sig.

Nu ska jag köpa en annan modell och sy fast en svart lapp på insidan. Tror ni hon kommer att ha den på sig?
Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hon får vänja sig, primadonnan!

Mamma, jag hittade videos av Uliano på Liesbet's YouTube! GISSA OM JAG BLEV GLAD??! :D

Wow, amazing!

Kolla min blogg ;) Puss

2010-01-27 @ 21:35:57
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0