RAPPORT.

I förrgår var jag ute i skogen med VIENNA igen. Vi hittade riktigt bra vägar att rida på.
Hon är MYCKET tittig.
Så hörde vi hundskall i fjärran. Men sen började hon växa i halsen.....
Hon blir liksom hög som en giraff. Jag tänkte, det står nog en ÄLG där borta.
Så blev hon värre och värre.
Hon kastade om, och ville fly = skena.
Då såg jag vad det var.

Det var ju ÄTTIKA (min kompis, Linda´s hund) som kom farande genom skogen.
Hon hade spårat efter mig och hästen.
Då blev allt bra igen.
Så red vi hem efter en lyckad ridtur.

Igår var jag hos ELLIOT. Det var mörkt, men utevolten var upplyst.
Vi tränade vidare på tömkörningen. Det var nog bästa passet hittills.
Duktiga Elliot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0