HÄSTSKOR.......

Det är ett jäkla elände att få bort. Vienna har skor som har lossnat. En framsko hänger löst, på bara 3 söm.
Men att få bort den, är nästan omöjligt.
Jag har bara en nittång. Den nitar man fast skon med. Jag behöver ett nitjärn, som man får loss skon med.
HJÄLP!

Jag ringde min Hovis. Hon kunde komma tidigast på onsdag.
Så Benny och jag gick ut i stallet. Med gemensamma krafter, och en MYCKET SNÄLL VIENNA,
lyckades vi få bort skon.
Nu går hon på 3 skor till på onsdag........
Det är inte bra.

Men dom här sitter som berg. Vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sack tappar skona lite hela tiden han med. Men han lämnar dem oftast i hagen. Så jag slipper iallafall ta bort dem. Just nu gör han tvärtom mot Vienna. Går med bara en sko och tre barfota.

Ska idag försöka plocka ut lite söm som sitter kvar i hoven så hovis slipper det när han kommer. vi får se hur det går.

Kram

2011-02-08 @ 14:42:02
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0