DET GÅR FRAMÅT......

Ja, vi gör framsteg VIZZLA och jag. Det är skönt. Det kunde ju gå åt andra hållet istället. Men,  NEJ DÅ!
Min envishet gör resultat.

Varje kväll vid insläpp tränsas hon.
Först var hon en giraff. Sen blev hon allt lugnare.
Snart tar hon bettet med ett glatt "MUMS",  vad gott!
Det känns iallafall som om vi är på väg dit.
---------------------------------------------------------------------

Idag har jag haft första praktiska övningen inför BE-kortet!
ÄNTLIGEN!

Som jag har väntat på att få börja. Jag betalade kursen redan i OKTOBER!
Sen hände INGENTING!
Men nu jävlar! Idag har jag rattat tungt släp fram och tillbaka mellan konerna. Jag ska inte säga att det är lätt.
Men efter 14 år med hästsläp på bilen. Så borde jag klara det här.

Men om 4 veckor ska jag skriva TEORIN! Jag kan få uppskov, om jag inte känner mig redo.
Men nu jäklar ska jag skaka liv i de sovande hjärncellerna.
HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0