SÄTT FART!

Nu ska det ÄNTLIGEN bli fart på "hästeriet" igen!
Dels ska jag starta min BE-utbildning den 14/1,  HURRA!
Sen sms:ade Malin Nilsson idag och sa att det blir löshoppning på Jursta på tordag.
JIPPIE!

Då ska Benny följa med, för han är ledig.
TÄNK att husse offrar en dag på "mina hästar"..... Jag tror han börjar bli lite intresserad.
Efter 14 års påtryckningar och 2 egna uppfödningar. Börjar visst hans hästintresse att vakna?
Jag hoppas det i alla fall.

Då stoppar vi in VIZZLA i transporten och halkar iväg på Nynäsvägen.
Hoppas väglaget är Ok........

Kan NÅGON komma dit och filma eller fotografera?
Jag vill så gärna ha Vizzlas språng på bild.
Hon gör det ju så bra.......

Kommentarer
Postat av: Ylva

Roligt att det drar igång igen!



En film på Vizzla kanske skulle få igång min motivation igen oxå? ;)



Kramar

PS. Elliot tömkördes idag och var väldigt fin. :)

2011-01-04 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0