FÖLSTONA PÅ BETE.

Imorse var det disigt ute och lite svalt. Jag tänkte jag skulle få några fina bilder på fölen, i fart.......

Men dom bara betade. Ingen fart alls. Jag tog lite kort i alla fall.
Här är alla 4 ihop:


Lava, fräck som alltid.


Indira viskar något?


Tänk att dom har så olika utstrålning. Det är inte konstigt att det alltid blir bra kort på LAVA, och lite tokroliga kort på INDIRA.






Huvudstudier på Lava.


Indira.








Stilstudier på INDIRA. Se hur mörk hon ar blvit. Först ska hon bli mörk, för att kunna bli vit sen?



LAVA.






Här syns Indiras stickelhår över ögonen tydligt.


På den här fläcken ser man mörk päls med vita stickelhår.


Över korset har hon blivit så här i färgen. Ja, hon blir skimmel!

Lava har alldeles vitstickliga öronspetsar. Det ska bli spännande att se hur skimmelfärgen kommer fram.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Fina bilder som vanligt!!! :-) Det ska bli så kul att se vad dem små liven får för färg senare i livet!

Dem är så stora redan. Busan är ju fortfarande jätte liten jämfört med dina! Jag provad hennes nya grimma igår kväll den passade. Jag har också tagit lite nya bilder på Busan. Lägger upp dem på min hemsida nu under dagen!



Har du hört något mer från Elliot??



Kram

2011-07-31 @ 12:05:21
URL: http://sabina.cybersite.se
Postat av: Tina Wagnås

Härliga hästar och bilder.

kram

2011-07-31 @ 20:31:30
Postat av: Ylva

Vad tjusiga de är!!! Man ser tydligt vem som är efter Camaro M, hehe.... Sådan utstrålning!!!!

Snart ses vi! Längtar redan :) Kram

2011-08-01 @ 17:50:54
URL: http://ylva87.blogg.se/privatearea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0