IDAG.

Först släpper jag ut DIXIE och INDIRA. Sen går jag runt hagen och kollar så att staketet är helt runt om.
Sen såg jag Indira i morgonsolen.



Min fina fölunge.


Hon har blivit duktig på att äta gräs.




Sen hämtade  jag VIENNA och LAVA.


Lava är väldigt nyfiken på Indira. Hon är den som bjuder upp till lek. Indira umgås hellre med mig, och mamma Dixie.


"Hej! Vill du leka?"


"KOM OCH TA MIG DÅ!"


"NÄHÄ,  TRÅKMÅNS!"


INDIRA dansar hellre balett.


Se, så fina steg hon tar. Hi, hi. Visst ser det ut som balett?
Men i själva verket så slåss hon mot myggen.

Varje kväll när jag tar hem henne, så går hon flera steg i "Spansk skritt".
Alldeles av sig själv.

Ja, hon är väldigt rolig Indira. Lava är mer allvarsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0