VAD GÖR YLVA?

En del kanske undrar hur det går för Ylva där nere i Skåne?
Jo, hon har fått jobb som att sköta gräsmattor och planteringar.
Ett rörligt utomhusjobb med LÖN!
Jag tror hon trivs riktigt bra.



Här rattar hon gräsklipparen.

Tyvärr har hennes egen lila bil, en Opel Astra, totalt lagt ner verksamheten.
Hoppas du hittar en billig bil att köra vidare med. I Skåne finns ju ingen T-bana.
Svårt med kommunikationerna.




En hästkraft har hon i alla fall kvar: PALM SPRING, eller "Lillan" som hon kallas till vardags.
Hon rider och tränar henne för fullt. Dessutom har hon hittat en uppfödare med fina unghästar.
Som hon rider några gånger i veckan. Om hon bara får tag på en ny bil.

LYCKA TILL MED ALLT YLVA!

Snart kommer hon hem till Stockholm för att hjälpa mig med fölvisningen. Det ska bli så kul!
Inte för att jag tror på några poäng att tala om. Jag är ganska luttrad vid det här laget.
Men det är en bra träning för fölen.





Kommentarer
Postat av: Ylva

Tack mamma vilka snälla ord!!! :D

PUSS TILL DIG

2011-07-29 @ 19:37:36
URL: http://ylva87.blogg.se/privatearea
Postat av: Sabina Larsson

Det där med gräsklipparen ser kul ut! Hoppas Ylva fortsätter trivas nu!! :-)

Lillan ser så jäkla fin ut!

Det kommer gå så bra så på fölvisningen för er! Det ända tråkiga är väl i så fall att lilla Indira inte får vara med på samma sätt. Men det är ju inte papperna som hoppar senare i livet! eller hur! ;-)



Kram

2011-07-29 @ 21:12:18
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0