VIZZLA PÅ BETET.

Äntligen hade jag kameran med, när jag hälsade på VIZZLA idag.
Hon hade fått ett fult sår nedanför kotan. Som jag tvättade och skötte om efter bästa förmåga.
Benny hjälpte mig med sårvården. Han är så bra på det.

Sen skulle vi fota. Det gick väl sådär.


Glad matte och häst.




Husse försöker få till en fin pose.


Så här ser hon ut. Hon trivs bra på betet. Bara det inte vore så fullt med hemska bromsar!


Så fick hon komma tillbaka till polarna i hagen.

Det första hon gjorde var att dricka. Dom är så törstiga mamma Vienna och Vizzla.


Det här svarta ungstoet verkar väldigt förtjust i Vizzla. Hon hänger alltid med henne.


MAT!


Vem kommer där?


Jo, den lilla svarta. Riktigt nära vill hon va.


Här är hela gänget. 6 stycken ungston går ihop.

HEJ DÅ VIZZLA! Jag kommer snart tillbaka, för att kolla såret.

Sabina: Du frågar om ELLIOT?
Jag ringde idag för att höra om allt var ok. Dom sa att allt var bra. Han är så trygg och godmodig.
Det är skönt att höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0