ÄNTLIGEN BÖRJAR DET HÄNDA NÅT!

I morse hade äntligen DIXIE fått vaxproppar på spenarna. Små, små.
Men ändå!

Äntligen!
Nu har jag glott på den förbannade monitorn i 3 veckor.
Jag har bara sett en evig stillbild. Hon har ätit. Sovit och vilat.
Det är allt.

Men ändå har jag tänkt, Det händer nog inatt i alla fall. Då missar jag allt, och det är mitt fel om fölet dör!

Det är rena tortyren. Att inte få sova en hel natt. Därför är jag vimsigare än vanligt. Helt disträ och "borta med vinden". Bara så ni vet. Om jag svarar helt osammanhängande på någon fråga. Eller är grinigare än vanligt.
Så vet ni orsaken.

Nu ska jag ta in stona, så dom får vila. Jag tror att DIXIE fölar NATTEN MELLAN FREDAG OCH LÖRDAG!

Bara för att jag är ansvarig för en mentaltest, för vår C-kull, på lördag.
Mitt liv bara är, på det viset. Först händer INGENTING på väldigt länge. Sedan händer ALLT på en gång.
Ni håller väl tummarna för att allt går bra?

Kommentarer
Postat av: Tette

Klart att det går bra!!!

Jag håller alla tummar jag kan :)

Styrkekramar till DIG!!!

2011-06-02 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0