INDIRA GANDHI LT

Låt mig presentera 2011 års förstfödda föl:

Den 3/6 föddes:

INDIRA GANDHI LT  "Indira"
brunt sto med liten vit stjärn.
E:  Bravour
U: Robins Dixie







Hon är en envis, sprallig och självständig fölunge. I några dagar hade vi ingen ström på tråden. Då kröp hon under ca 1 gång per dag. Benny hittade henne en gång på andra sidan. Men hon stod ändå och diade Dixie, som var kvar i hagen. Flera goda grannar berättar att dom har hjälpt den BEDÅRANDE fölungen tillbaka till hagen.
Ja, hon är till allmän glädje här på Gudö.

Idag fixade jag en bättre hage med tre trådar och fungerande el.  På kvällen ville hon INTE bli infångad för att gå hem till stallet. Hon gömde sig hela tiden bakom mamma.
Jag fick ringa efter Annika. Min dotter. Jag har en fantastisk hjälp i henne.
Hon hjälpte mig att leda hem "INDIRA".

Kommentarer
Postat av: Ylva

HAHA VAD KUL DET ÄR ATT LÄSA DIN BLOGG!! =)

Det är så kul att läsa om hästarna och hur det går, trots att jag inte kan vara där just nu :(

Ska hon heta Viva La Diva nu`? 100 procent säkert?

Tänk om hon står på två ben i ett hörn bara... ;);)



Ha d bäst!! Fina bilder på hästarna. Den på Vizzla med sura minen var bäst. HAHAHA!! :D Puss o kram

2011-06-14 @ 16:44:08
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0