VIZZLA 3 ÅR IDAG!

Idag åkte jag för att hälsa på VIZZLA. Jag har inte sett henne på en månad. Hon följde ju med till Jursta, direkt efter 3-års testen.

Men IDAG är det precis 3 år sedan hon föddes. Så jag måste ju åka och GRATTA henne på födelsedagen.
Hon fick äpple och små späda morötter. Hon var allmänt sommarslö idag. Men hade ett fint bete och många kompisar.


Riktigt sommaslö häst.


Hon visade sura miner mot de andra hästarna. Hon ville ha mig för sig själv. Eller rättare sagt, mina morötter.
Men alla vill smaka.........
Jag delade ut några smakprov. Men Vizzla fick mest.




Sura minen.


Hela flocken samlad.


Det var särskilt en häst som inte fick vara med för henne.
Det är den bruna, i bakgrunden.
Jag vet inte varför hon inte gillar henne?


HEJ DÅ MATTE!  Jag har det bra här.


Kommentarer
Postat av: Monica

SÅ underbart vacker Vizzla är! Och jag måste säga att lilla Lava är en liten godbit hon med! Jag har bara läst bloggen en kort tid, vilken hästras/-typ är det du föder upp?



MVH

/Monica på Tassistans (www.tassistans.se)

2011-06-14 @ 18:10:33
URL: http://tassistanshundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0