DAGENS BESÖK.

Kul att Lisa kom. Vi började med att tvätta VIZZLAS sår. Hon stod bunden vid bindbommen och skötte sig SÅ BRA!
Sen ryckte Lisa manen på henne.
Sen gck vi till skogen.
Vi hämtade ELLIOT i hagen. Han är så rolig. "Jag tar täten"!

Skönt för Vizzla att ha en käck och tuff "lillebror" med sig.

Hon kändes osäker och lite rädd i början. Lite älgskräck sitter kvar. Men Elliot han sprang först och sa att:  "här kommer jag, tralla-lalla-la". Jag fick prata allvar med honom ibland. Jag tror det är dax att rida på honom, så han inte springer om mig i skogen. Han har väldigt svårt för att låta mig gå först.

Men Vizzla, hon blev allt modigare och kändes nästan trygg när vi kom ut på Bondvägen igen.
Imorgon gör vi om samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0