VAD HÄNDER HÄR?

Livet går sin gilla gång. VIZZLA är på Jursta för ett långt sommarlov.
ELLIOT går i egen hage. Han växte sig jättekaxig i hagen, ihop med "mamma-stona".
Han är lite sur.
Men blir glad när jag kommer o gör nåt med honom.

Mammorna då?
Jag vakar över DIXIE varje natt. Väntar på mjölk och vaxproppar........
Allt lugnt, inget händer.

Ju längre tiden går, desto närmare kommer VIENNAS fölning.
Vakar jag över "fel" sto?
Bägge är tjocka och fina, väldigt trötta och bara går och betar hela dagarna.
Igår fixade jag en ny hage. Till "Damernas" förtjusning.


VIENNA och DIXIE. Vem fölar först?




Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja det är väl "bara" att vänta. ;-)

Tiger har en månad kvar och har nu börjat fylla juvret lite! :-) Idag släppte jag dem på bete. Hopaps hon inte fölar ute!

Lycka till!!

Kramar

2011-05-20 @ 13:31:31
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0