HAGAR......

Det har varit ett evigt jobb att sätta nya hagar.
Nu har jag snart tagit bort alla.

Idag rev jag 2 st. och satte upp en ny.
Där ska VIENNA och LAVA beta en vecka till.
Nu ikväll släppte jag ut dom.

Oj, vad LAVA sprang. Spänd trav. Då har hon svansen rakt upp i luften. Det ser så roligt ut.
Så galopperade hon i full fart. Halkade omkull förstås, som unghästar gör.
Upp igen, och full fart mot staketet. Sen tvärstopp och iväg åt andra hållet.

VIENNA hängde t.o.m, på några vändor. Dom var glada att komma ut i gröngräset igen. 
Jag var tvungen att stanna kvar och beundra dom. Det är så härligt att se livsglädjen i hästarna.


Lava i full fart.


Kommentarer
Postat av: Elin



Nu hoppas jag att Ylva tar lite bilder och skickar till dig, så du kan fortsätta berätta hur det går för alla pållar! Och ja, du har nog Sveriges mest miljötränade hästar, oväsendet har ekat över hela bygden...

2011-09-02 @ 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0