HÄSTARNA SKA BLI SKÅNINGAR.

Även jag kan ha mina begränsningar.

Här på Gudö går det inte att ha hästar längre. Alla ängarna ska bebyggas.
Så jag hade en plan, att jag skulle ha dom på Källtorps gård i Tullinge.

Men efter lite tankemöda insåg jag, att med 2 planerade valpkullar under hösten och 3 valpar på invänjning så skulle jag inte hinna sköta hästarna.

Det skulle ta för lång tid att bara resa.
Så jag frågade om YLVA hade plats, tid och lust att ta ansvar för ALLIHOPA!

Hon sa JA!

Så blev det bestämt. De första 3, kom fram ordentligt i går kväll.
Nu är det bara LAVA och VIENNA kvar här hemma. Dom åker nästa fredag.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Hej Tinka!

Du får ju inte skrämmas så där!!! Trodde ju att det hade hänt något allvarligt! Men det är ju bra att ni lyckades lösa det så som ni gjorde!!

Jag hoppas det går bra att köra ner dem två sista också! Men nu måste du ju hälsa Ylva att hon får skaffa en blogg så jag kan följa henne och hästarna också!!!



KRAMAR!!!

2011-09-02 @ 16:24:16
URL: http://sabina.cybersite.se
Postat av: Elin



Åh, hästarna får säkert toppenbra hos Ylva, men det kommer bli såå tomt utan dom. Det är väl så att trots att man flyttade till "landet" så bor man strax i ett villa område : ((

2011-09-02 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0