RAPPORT FRÅN SKÅNE.

YLVA ringde idag och berättade att hon hade RIDIT PÅ VIZZLA!

Nu börjar det.......
Hon var jättenöjd. Lugn och trevlig häst. Bra egen balans.

Först hade hon hjälp av en som höll i hästen, när hon satt upp och red första varvet.
Men strax släppte medhjälparen och det gick jättebra.
HEJA YLVA!

Sen har hon flyttat Avelsstona, med föl, till en lösdrift i närheten.
Där får dom gå med andra Quartrar. Hon som äger hästarna, sköter dom väldiigt väl.
Det känns bra, det här.
Fortsättning följer.

 

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Vad skönt att allt går bra där nere! Och kul att Ylva redan börjat rida på Vizzla. Då förväntar jag mig att få se dem ute på tävlingsbanorna nästa år då! ;-) hihi



Finns det fler föl än era på lösdriften där era ston ska gå??



Kramar/ Sabina

2011-09-21 @ 12:04:52
URL: http://sabina.cybersite.se
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej Sabina!

Tack för kommentarer, det gillar jag.

Nä, det är bara våra föl. Än så länge går våra ston tillsammans, utan andra. Jag är glad att hon tar det lugnt med ihopsläppet. Tills dom känner varann lite bättre.

2011-09-22 @ 01:49:46
URL: http://www.lintrollets.se
Postat av: Sabina Larsson

:-)



Ja det är skönt. Så alla hinner vänja sig lite! Det brukar ju kunna bli ett jäkla liv i hagen om man har för bråttom!

Men Det kommer nog gå bra!



Det måste vara tomt hemma nu utan hästarna?



Kram

2011-09-22 @ 13:41:35
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0