DAGENS TÄVLING.

1:a starten i 1,10 är avklarad. VIENNA hoppade glatt och ivrigt över den svåra banan. Hon rev 2:a hindret, ganska grovt. Men hon var taggad och låg på hårt, lite svår att få förhållning på.
Dessutom fick dom ett tidsfel. = 5 fel.

Så är det när man kommer till dom större banorna. Då finns det många fler svårigheter, än att bara ta sig felfritt runt. Jag tycker det var ett bra resultat. Hon är ju riktigt grön i dom här sammanhangen.
Hennes uppfödare var där och tittade när hon hoppade.

Hon tyckte VIENNA var riktigt fin.
Själv är hon också där och tävlar med 2 hästar. Idag red hon UBBEVILLE  E: Heartbreaker i 1,25. Nolla i grunden och ett pet i omhoppningen. Det måste räknas som ett riktigt bra resultat. 

Han ska starta 2 ggr till i helgen. Jag önskar allt gott inför fortsättningen.

Nyss när jag ringde till YLVA höll hon på att lasta ut VIENNA, inför nästa start.  Vi får hoppas att hon har lugnat ner sig lite nu och lyssnar bättre på sin ryttare.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Oj oj vad du uppdaterar. jag hinner ju inte med. :-)

Men det är ju jätte bra. Det betyder att det blir mycket roligt att läsa varje gång jag tittar förbi! :-)

Det går ju jätte bra för er. Än är det ju tidigt på säsongen. Så lite pet tycker jag man får räkna med!



Oj vad era små åringar växer! Tänkte mäta Busan om någon dag igen. Men jag tror inte hon är i närheten av att vara lika stor som era fina små fölingar!



Kram

2012-04-20 @ 14:37:12
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0