NY HAGE.

Tänk vad det är skönt att slippa sätta upp nya hagar jämt och samt.
Häromkvällen skulle jag byta bete till VIZZLA och VIENNA. Dom stora, foderkrävande hästarna.
Jag behövde bara öppna en grind så hade dom en fin klöveräng att beta på. Det är skönt!
Jag tog några kort i kvällsljuset.
 
 
 
VIENNA.
 
 
 
VIZZLA.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag har ju varit husvakt/ kattvakt i nästan en vecka. Så jag har bott i Emmas hus. Där vi har hästarna.
Det passade ju bra. Så jag kunde umgås med dom ordentligt.
 
Jag passade hovslagaren, både igår och idag. Så nu har alla ridhästar fått fina fötter.
Idag red YLVA, VIENNA, RICCY och VIZZLA. Så hjälptes vi åt med LATINO.
 
I morgon ska YLVA tävla med ALFREDO IV. 1 m och 1,10.
Här är en bild som Annika tog förra gången dom var ute på hopptävling:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tänkte skriva Lycka till men kom på att tävlingen nog redan varit. Så då hoppas jag det gick bra på tävlingen!!

Kram

2012-08-02 @ 20:10:14
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0