FÖR 1 ÅR SEDAN:

JAG KLARADE DET!

HURRA! Idag har jag skrivit TEORIN för mitt BE-kort. Gud vad nervöst det var.
Här hemma kunde jag svara på alla frågor via datorn. Jag fick oftast mycket bra resultat på DATAPROVEN jag testade här hemma.
Men DÄR på vägverket,var det totalt hjärnsläpp!
Jag började med att försöka trycka mitt personnummer på dataskärmen!

Grannen påpekade lite försiktigt att jag måste använda musen:
VA, vad är det!
Sen kunde jag inte se frågorna, utan mina glasögon.
Till slut gick det vägen........

Jag trodde inte det var sant, när det stod GODKÄND på skärmen.
ÅH, vad skönt. Nu återstår bara 50% av provet.......


NYTT FRÅN JURSTA:

Idag fick jag tag på Malin.
Hur går det för min lilla häst?

Nej då, jag är inte ett dugg "Mammig". Bara så ni vet det.

Hon har hunnit rida henne två ggr den här veckan.
Nu hade hon lugnat ner sig, och vant sig allt mer vid den nya miljön. Så idag hade hon kunnat rida utan att någon höll Vizzla i linan.
Skritt och trav, utan ledare.
Det går framåt.


En vinglig 3 åring. Våren 2011.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är roligt att tänka tillbaka. Vad skrev jag i februari förra året?
Jasså var det då jag fixade mitt BE-kort? Det hade jag nästan glömt
DUKTIGT TINKA!

Det var då det var så fruktansvärt att köra hästtransport på Nynäsvägen.
Så VIZZLA fick stanna kvar på Jursta. Jag vågade inte köra hem hästen igen.

VIZZLA  höll just då på att bli inriden.

Det går ju framåt. Även om februari alltid är min deppigaste månad.
DET HÄNDER JU INGENTING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0