CAMERON BOKO

Jag är delägare i en travhäst. Eller i alla fall en 250-tiondel. Fram till jul. Sen vet jag inte vad som händer. Då ska vi festa upp alla miljoner vi har tjänat på hästen, hi, hi. Nej, det tror jag inte på.
Men det är roligt att vara med på ett litet hörn.
Den kallas tanthästen. För det är BARA TJEJER, som är delägare. Det är bara tjejer som får köra den. Det känns som ett vinnande koncept.
 
CAMERON BOKO,  är den mörkbruna. Här tränar hon ett lerigt pass på Solvalla. Hon är bara 3 år. Men snart ska hon kvala. 


Det gör jag för att sponsra en uppfödare till en ponny, vi ägde förut, BIRK.
 
Anna-Karin Rundqvist heter uppfödaren. Hon är en mycket duktig travtränare. Ylva gjorde en del praktikperioder i hennes stall förut.
LYCKA TILL ANNA-KARIN!  Jag hoppas bara att det går bra för dig med dina hästar i framtiden.
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0