EGET HINDERMATERIAL!





Åh, vad vi har längtat efter eget hindermaterial.

Ända sedan vi hade B-ponnyn Mimmi och hoppade över stockar, torvbalar och allt som gick att bygga av.

Idag har YLVA köpt ett begagnat träningsmaterial. Kanske inte så fint som på bilden.
MEN, EGNA HINDER!

HURRA!

Dessutom får hon ha det hemma hos EMMA. Då blir det dubbelt så mycket. Eftersom det redan finns en hinderpark där.
VILKEN LYCKA!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HUR GICK RIDNINGEN IDAG?

Jo, Ylva red ut ihop med Emma. Vienna gick bra.

Vizzla behövde inte alls longeras först. Hon var riktigt betes-slö. Nästan lat.



På kvällen red hon även RICCARDO IV. Han har vilat en vecka. Ändå var han jättefin att rida.

Han är ju väldigt grön ännu. Men det går framåt.

Jag hittade en ny bild på "RICCY", från ridbanan idag.
Den måste jag visa:



Jag har ju inte träffat honom ännu.

.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Har ni köpt hinder! Gud vad kul!
:-)
Att Dixie var inkörd hade jag ingen aning om. Det är ju så kul när man kan göra flera saker med sina hästar än bara rida.
Det kommer säkert att gå att köra in Indira. Du och Ylva är så duktiga så det är nog inga problem. Och kunde man köra in galna Tiger så ska det väl gå att köra Indira också. :-)

Nä jag är inte lite avis på er nu! Ska du också flytta ner. buhu jag vill ju också. Men det verkar som om jag aldrig kommer att komma dit ner!
Och eftersom jag inte vill köpa så är det ju ännu svårare att hitta något. Att hitta en gård på något mellan 10 och 20 boxar och ridhus eller ridvolt (Båda är inte ett måste. :-) ) som ska hyras ut i skåne är ju typ omöjligt. Och när jag väl hittar något som jag gillar så är det alltid redan uthyrt.
Typ: "det var precis en som var här och kollade" eller "ni skulle ha ringt igår, nu är det uthyrt"
Usch jag vet inte hur många gånger vi har fått höra det! Men vi letar vidare. Men även här i stockholm också. en gård med ridvolt. Minst 6st boxar.

Hopas du får jobbet (om du vill ha det så klart) Och att ni trivs och kanske stannar där nere. Men det är väl inte bara du som flyttar?? Du tar väl din man med dig??

Hoppas ni får en trevlig helg med lite sol och inte bara regn!! :-)

Kram på er

Svar: Hej igen! Nej halva familjen stannar i Stockholm. Det känns ju inte så där himla kul. Men väldigt tryggt att man kna komma tillbaka om det inte funkar i Skåne. Fast jag hoppas ju det. Men just nu går inte 1-åringarna in i transporten. Det måste tränas + allt annat dom måste lära sig. Dom har haft ledigt länge nog nu.
Ingrid Carlsson

2012-06-15 @ 12:56:25
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se
Postat av: Ylva

Hihi du är så gullig och duktig som bloggar mamma :D

Svar: Tack för det Ylva!
Ingrid Carlsson

2012-06-22 @ 11:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0