HURRA VAD JAG ÄR GLAD!!!!!!!

YLVA ringde ikväll och berättade att hon, EMMA och ANDRÉ hade hjälpts åt att lasta 1-åringarna.
 
 
HURRA för er alla tre!
2 longerlinor och 1 grimma gick sönder. Men varken unghästar eller människor kom till skada.
Det känns mycket bra.
 
Nu stod dom fint i transporten, på väg till Skurup.
Där är ju redan DIXIE, på sommarbete.
 
 
Här är en bild på INDIRA och LAVA från förra sommaren.
 
Resan gick prima. Nu är dom tillsammans med "Stormorsan" DIXIE igen. Härligt när unghästar får gå på sommarbete. Snart får jag träffa dom.
Tack Nisse och Lena Åhmansson, som har dom på sommarbete i Skurup!
 

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Gud vad skönt att dem äntligen kom iväg. Och att ingen blev skadad! :-)
Nu väntar vi bara på att sommaren ska komma också!

Kram/ Sabina

Svar: Ja, jag är verkligen glad för det. Nu behöver jag inte ta tag i det omedelbart. Utan kan jobba med dom under sommaren.
Ingrid Carlsson

2012-06-20 @ 12:56:23
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0