HURRA FÖR EMMA!

Hon ringde ikväll. Vi pratade lite.
Om hur fina hon tycker att både VIENNA och VIZZLA har blivit!
Verkligen roligt att höra.



Vi har ju varit lite bekymrade, Emma och jag, över hur magra bägge två har varit.
Dom har ju varit VÄLDIGT foderkrävande under uppväxten......

Men NU! Sa hon, är bägge är jättefina i hullet. ÄNTLIGEN!

Du anar inte hur glad jag blir över att höra det.
Tack, till både EMMA och YLVA som har jobbat hela vintern / våren för att få dom svårfödda hästarna att lägga på sig. Så att dom har något hull att bygga muskler av.

Nu går dom också på ett jättefint bete.
EMMA har ridit både VIENNA och VIZZLA, och tycker dom är VÄLDIGT fina hästar.
Åh, vad stolt och glad jag blir av att höra det.

Sen sa hon också, att hon kunde hjälpa Ylva att få på 1-åringarna på transporten. Jag hoppas att dom lyckas. Så slipper jag åka ner.

För just nu, har jag ju fullt upp med valparna som snart ska flytta. Så jag kan inte åka hemifrån.


DIXIE hade iallafall kommit fram ordentligt. Så nu går hon på ett härligt bete ihop med 2 islänningar.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0