IGÅR.

YLVA var på unghästhoppning igår med två unghästar. Det blev inga resultat att tala om. Det var väl inte en av de bättre tävlingsdagarna. Det måste ju finnas såna också.
Men VIZZLA var inte alls lika spänd på tävlingsplatsen, som förra gången.

Hon var lugn och glad, den här gången. Men gjorde en del missar inne på banan.

Så är livet med unghästar. Allt ska dom uppleva, och få erfarenhet av. Bättre lycka nästa gång! 



En bild från 1:a ridturen, efter vintervilan. Mars 2012.




Den store ALFREDO IV  var också med. Han gjorde 2 rundor. Med helt ok resultat.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag funderar mycket på våra 1-åringar.......
Hur ser dom ut idag?



Den här bilden är från hösten 2011. LAVA till vänster och INDIRA till höger.


Så här såg dom ut i mars 2012. Visst är dom vackra!  Riktiga "skitungar".

Vad ska det bli av dom?  Hur ser dom ut idag?
I Juni ska jag få träffa dom igen.........


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hehe neej det e klart det inte alltid går bra, men unghästarna har iaf lärt sig ngt nytt :)



Jag ska ut i nästa vecka och fota fölen, avmaska dem och pyssla med dem.

När ska de åka till Skurup? Datum bestämt eller bara när som efter den 20/5? :)

Kram <3

2012-05-18 @ 15:51:02
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

HEJ YLVA!

Jag ska ringa Åhmansson´s och fråga när det passar. Eller också får du telnr. och bestämmer dag med dom.

Kram Tinka.

2012-05-20 @ 19:10:02
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0