IKVÄLL SKA VIENNA DEBUTERA.......

Jag har just pratat med Ylva. Hon ska tävla på Trolleholms Ridklubb i eftermiddag.
Åh, vad spännande.....

Idag ska VIENNA debutera i 1,20.

Tänk, vad fort det har gått.

Detta är årets MÅL: Start i 1,20.

Så idag är vi redan där. Det trodde vi inte, när hon sattes igång i januari. Den stora kantiga hästen.
Men Ylva har kämpat på. Jobbat för att få henne lösgjord och musklad. Hon har aldrig känts så genomarbetad som nu, säger Ylva.
 


Hoppas det går utan problem. Att hon är väl förberedd för uppgiften.

YLVA själv har ju inte hoppat några högre klasser på åratal. Känns det som.
Hon hade några starter i 1,20 med Lillan.
Men innan dess. Var det när "Bubblan", hennes första storhäst, hoppade 2006.

Oj, var det redan så länge sen!
Jag letade på år 2008........




Nej! Det var 2006, vi kuskade landet runt med den fina gråskimmeln: FLAMMABYGGETS BUNNY "Bubblan".
Hon hoppade på Strömsholm och i Norrköping, MSV hoppning.
Men sen dess har det mest varit unghästklasser.

Nu är det dags att se framåt......
LYCKA TILL IKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud unghästarna växer så det knakar och Vienna bara rusar upp i klasserna tillsammans med Ylva. Och Helt underbara bilder på Ylva och Vizzla! :-)

Känns som om det går bra för er nu!

Jag hoppas på massor med bilder när du åker ner till Ylva, Tinka! Massor! :-)



Kramar



P.s. Håller självklart tummarna för Ylva! Lycka till på tävlingen!!!

2012-05-26 @ 17:36:53
Postat av: Sabina Larsson

Oj såg att jag glömde fylla i fälten ovan så man såg vem som skrivit! hihi

2012-05-26 @ 17:37:48
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se/
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Tack för ditt rara inlägg Sabina!

Visst ska jag ta mycket mer kort när jag äntligen får umgås med mina hästar igen. Jag längtar så jag kan bli tokig.

Jag försöker också komma med, som funktionär, till Falsterbo. Fast det är för sent att anmäla sig nu.

Jag ska ändå campa där och få uppleva det. Då kan jag lika väl göra lite nytta. Jag har ju varit funktionär på Globen i många år. Det kanske hjälper till som merit?

Ha en skön sommar! Det har jag.

2012-05-27 @ 15:20:59
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0