MYCKET BERÖM!!!!!!

Det är roligt att få.
- Nu kan ju inte jag ta åt mig äran. Utan det är Hästen som får mycket beröm.

Men det är lika roligt ändå. Eftersom jag är uppfödare till henne.

Både EMMA och YLVA har hört av sig idag och berättat hur härlig hon är att rida.

VEM?
Jo, VIZZLA förstås.
Igår hoppade Ylva henne. Hon tar härliga språng över hindren.
Idag joggade hon ute i naturen, med Emma på ryggen.

På onsdag! Tänk att det finns hopptävlingar en vanlig onsdag i Skåne?

Då, ska VIZZLA debutera i en officiell hoppning. Bara Clear Round förstås. I unghästklasser. Men det är spännande ändå.
---------------------------------------------------------------------------------------

VIENNA hopptränade ikväll och var ordentligt taggad. Nästan svår att rida.
Har hon fått för mycket kraftfoder?

Jag vet inte? Men hon ligger på ordentligt nuförtiden. Hon som har varit så lugn. Nästan sävlig.
Vad har det tagit åt henne?

Men hon tog jättefina språng, när hon hade lugnat ner sig lite.
Vi får se om hon ska minska på kraftfodret? Eller om hon blir bättre, nu när hon jobbas ordentligt?
Lycka till i dina beslut Ylva.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Kul kul kul!! :-)

Ååååå vad spännande. Vizzla ska tävla! :-) Jag håller alla tummar jag bara kan för attd et ska gå jätte bra! Även om jag vet att det bara är en clear round. Men man ska ju börja någonstans!



Lycka till Ylva!!



Kram

2012-05-02 @ 12:35:55
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0