NY RAPPORT FRÅN SKÅNE.

Idag hoppade EMMA med VIZZLA. Hon ville känna på, hur hon är.

EMMA sa efteråt: "Det är sällan jag har suttit på en så kapabel 4-åring. Hon har så lätt för sig. Skuttar så okomplicerat över 1 m oxer, vattenmatta och andra "titt-hinder". Hon är jättehärlig!
Jag blir förstås stolt som en tupp.

Löjlig, jag vet!

Tidigare på dagen hade jag fått en helt annan rapport:

VIZZLA har fastnat i en skottkärra! Och sprungit med den hängande någonstans!!!!!!!

VA!
Det är så otäckt, hur snabbt allt kan gå åt fanders! Men nu gick det ju oförskämt bra. Som ni förstår, eftersom hon kunde hoppa efteråt. ´Hon skrapade sig lite på benet, det var allt. Phu!

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hittade en fin bild i mina gömmor.
Vizzla som föl, äter hö ihop med mamma VIENNA.

YLVA har minskat på kraftfodret till VIENNA och det har gett resultat. Hon har lugnat ner sig betydligt.
Är inte så laddad och elektrisk längre. Skönt!

Hon ska hoppa den 12/5 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0