VI LEVER PÅ HOPPET!

Ja, tänk vad jag har väntat och hoppats. På att våra hästar ska utvecklas till riktigt fina hopphästar.
Nu känns det som om det verkligen är på G.........

Då ringer en person och frågar om vi vill sälja VIZZLA?
OJ, vad säger man då?

Jag kände mig väldigt hedrad. Men,  till salu?  Just nu!  När det ÄNTLIGEN börjar hända?

Jag tänkte ett slag. Men bestämde mig för att tacka nej.

"Men LAVA då?" NEJ!  Jag skall ju flytta till Skåne för att ta hand om 1-åringarna.
Om dom är sålda, behöver jag ju inte flytta.
---------------------------------------------------------------------------------

Man kanske är dum som tackar nej?

Men just nu, när allt det här roliga händer. Så vill jag vara med på resan.
Jag vill följa INDIRA och LAVA, när dom ska lasttränas. Tränsas, sadlas, löshoppas och så småningom ridas in.
Jag vill verkligen göra det!

Som jag har längtat.........
Snart får jag träffa dom igen.
Men först ska Ylva avmaska dom, och köra dom till betet i Skurup.
För en lång, härlig betessommar.


Så här grönt är det i Skåne nu. Jag längtar dit.
Här sitter Ylva på VIENNAS rygg och skrittar ut i naturen.

Jag är avundsjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0