TYSKLAND......

EMMA, med man, vänner,  och YLVA har rest ner till TYSKLAND. På en mycket spännande resa.
Dom ska nämligen hämta hem en åring. Ett föl, med väldigt intressant härstamning.
 
Planen är att det ska bli EMMAS hopphäst i framtiden.
 
Jag hoppas att allt går bra. Så att alla kommer hem välbehållna.
Jag håller ställningarna här hemma så länge.
---------------------------------------------------------------
 
Jag tänker på alla som är funktionärer i GLOBEN, den här helgen.
 
I är kan jag ju inte vara med, eftersom jag har nyfödda valpar här hemma.
 
Men jag tänker på er allihop.
 
Särskilt tänker jag på MALIN NILSSON och PRIZILLA. Som hoppade i går kväll. FELFRITT!
Tänk att få rida in på sin egen uppfödning och tävla i GLOBEN.
 
HEJA MALIN!  HELA FAMILJEN NILSSON ÖNSKAR JAG:  LYCKA TILL!
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0