UNDERBAR JAKTRITT.

 
VIENNA fick inte starta på jakten. Hon har fått en spark på hasen och är tjock i benet.
Tur att vi har fler hästar att välja på. Nu fick RICCARDO IV, starta i stället.
 
YLVA och "RICKY" klara för start, på ett regntungt Rinkaby Skjutfält.
 
Smålands Husarer, är också klara för start.
 
 
Här är dom vid havet.
 
YLVA och "RICKY" i havet.
 
Ricky får syn på en galopperade liten ponny. Mycket spännande!
 
 
Ida Larsson på "Lady Chic", var också med. Snyggt med jättetankern i bakgrunden.
Det var en härlig stämning, där nere  vid havet.
 
 
 
 
Vår duktiga 4 - åring!
 
Så gick upploppet på jakten till sist i full galopp! Ricky har redan flygit förbi. Det var en härlig upplevelse att få vara med och se 108 hästar i full galopp över de dimhöljda fälten.
 
Det var en brokig samling av alla möjliga raser. En hel del ponnyer, Islandshästar, travare, 1 Friserhäst, 2 Ardenner och 2 Shirehästar. Kunde jag urskilja. Men det var verkligen ett fantastiskt skådespel.
 
Undrar om man skulle vara modig nog att vara med själv, nästa år?
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina Wagnås

Oj Oj Oj! Vilka härliga bilder!
Du SKA vara med nästa år :)kram

Svar: Om jag törs..........
Ingrid Carlsson

2012-11-05 @ 12:10:47
Postat av: Pia

Wow! Vad mäktigt det måste varit. Du törs allt vara med nästa år. Du är ju supermodig, ju!

kram från "haren"

Svar: "Haren", det är nog jag. Fråga Ylva. Hon tycker jag är en riktig fegis. Men när jag var där, fick jag en otrolig lust att deltaga. Tänk, vilket lyft det skulle vara för min självkänsla.
Ingrid Carlsson

2012-11-06 @ 23:03:31
Postat av: Sabina Larsson

Trots regnet ser det ut att vara riktigt kul. Jag skulle väldigt gärna vilja prova på någon gång.
Så jag tycker att du ska vara med istället för mig nästa år!

Kram

2012-11-08 @ 12:56:41
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0