STORM UTE.

Idag får hästarna i Emmas stall stå inne. Hon försökte släppa ut 2 i morse. Men dom sprang som tokiga i stormen. Dessutom flyger höet sin väg. Ylva och jag har varit där och mockat och fodrat. Vad det är roligt att joibba tillsammans i ett stall. Oftast avlöser man ju varandra.
 
Här är allt bra. Utom att INDIRA är halt och vilar inne i stallet just nu. Dom fick sitt vaccin, och samma dag upptäckte jag att hon inte ville stödja på vänster fram.
 
Jag trodde det var en hovböld. Men Veterinären konstaterade att hon var varm i kotan och skenan. Hon har nog vrickat sig i hagen. Nu får hon Metacam, så hoppas vi att hon blir bra snart.
 
INDIRA GANDHI LT, linslus.  Krya på dig!

Kommentarer
Postat av: Susan

Fy vad med oflyt ni har just nu. Hoppas det vänder snart.
Kram från vackra Gudö :)

Svar: Tack Susan! Ja ibland är det tuffare än vanligt. Men efter regn kommer solsken sägs det. Hoppas på det.
Ingrid Carlsson

2013-01-31 @ 14:45:04
Postat av: Sandras Riddagbok - Unghäst, video

Skickar krya på dig-hälsning till Indira! :)

Svar: Tack Sandra! Jag tittade på dina Videor. Det såg så häftigt ut när du lekte med hästen i ridhuset. Tyvärr får jag inte leka med mina, lösa i ridhuset. Jag vill ha en rundcorall att träna i. Det kanske blir så någon gång? Ha det bra.
Ingrid Carlsson

2013-02-02 @ 12:15:13
URL: http://www.sandrasriddagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0