TRÄNING.

Här kommer några suddiga bilder på YLVA i ridhuset.
Hon kämpar på med sina hästar.
Det är ett tufft jobb att träna och hålla igång 4 hästar.
 
Här får RICKY ett ordentligt pass.
 
Här är det VIZZLA som drillas.
 
Att rida och träna i oändliga timmar är en glädje och ett evigt nötande.
Då måste man få lite "input" ibland. Just för att checka av att jobbet går åt rätt håll. Att man tränar på rätt sätt.
 
Idag ska YLVA åka med VIENNA och VIZZLA till sin tränare, Magda Hamilton på Stall Lagerfelt.
Hoppas hon får lite bra "feedback".  Det behöver hon, för allt slit hon lägger ner.
 
YLVA hoppas att hon får hoppa idag. Det är hennes belöning, säger hon. Jag hoppas hon får positiv kritik på sitt markarbete. Vi får se........

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Vilka underbara bilder i förra inlägget!!! :-) så fina bilder har jag aldrig lyckats få!
Jag hoppas det går bra för Ylva på träningen. :-)

Svar: Det har du visst Sabina! Du är en mästerfotograf i jämförelse med mig. Men ibland har man tur med ljus och får till det på ett kort.
Ingrid Carlsson

2013-01-16 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0