2 ÅRINGARNA.

Strax innan Ylva blev skadad så hade vi kommit riktigt långt med "INDIRA" och "LAVA".
Vi longerade och Ylva RED på dom i både skritt och trav!  Det var lite fram och tillbaka. Obalanserat kan man säga. Men det är typiskt för vingliga unghästar. Så vi hade gärna fortsatt det jobbet lite till. Men så hände den där förbaskade olyckan med Ylva.
 
Så nu har jag ju ingen "kamikaze-pilot" till unghästarna. Men jag är ändå glad att vi hann så pass långt med dom ändå. Dom känns väl förberedda för framtiden. Nu vill jag bara komma iväg och löshoppa dom lite regelbundet innan vintern.
 
INDIRA
 
LAVA.
 

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Jaaaaa!! Du är tillbaka!!!
Gud vad kul!
Hoppas du orkar fortsätta fastän vi inte är så super duper många som följer dig! :-)

Så sköt att höra att Ricky börjar bli bättre.
Och att både Ylva och Latte klarade sig så pass bra som hon ändå gjorde. Det kunde ha gått så mycket värre.

Det är ju så kul att du rider Vizzla mer och mer.

Nu kommer jag att vänta med spänning på dina inlägg!!! Och Ylvas på hennes blogg. :-)

Kramar till er båda!

P.S jag tykcer att Latte så jätte fin ut på hoppfilmerna!! :-) Ylva har gjort ett bra jobb med honom. Och tjejen som red var jätte duktig. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0