DAGENS RIDNING.

Idag red jag VIZZLA igen. Jag har jobbat dagtid denna vecka. Men i morse gick jag av från jobbet 09.30 och kunde åka direkt till stallet.
TACK YLVA!
Hon passade hundarna i natt och rastade dom i morse. Så jag hann rida.

Åh, vad VIZZLA är rolig att rida!
Så ambitiös och villig.
Vi jobbade med övergångar. Först trav, skritt, halt och trav igen. Skänkelvikningar och sen galoppfattningar från vändning på bakdelen, och förvänd galopp i en båge. HEJA VIZZLA!

Hon verkade nöjd och skummade i munnen efteråt. Då är jag också nöjd och glad :)
 
När vi skrittade hemåt kunde jag studera 8 STORKAR!  som gick över vägen precis framför oss. Vilka häftiga fåglar!
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0