JAHA......

Nytt år och nya tider stundar. Vi har ju trivts så bra i Emmas stall. Men jag har vetat om länge att hon inte ville ha några inackorderade hästar längre. Ylva flyttade ju efter somnarbetet.

Men jag höll mig kvar så länge som möjligt. Men nu var jag tvungen att hitta nya stallplatser. .....

Så löste det sig så bra att jag fick plats för mina 2 i samma stall som Ylva har sina hästar.

Det är både spännande och lite oroligt att byta stall. Men det ska nog bli jättebra. Den 1/1 är det dags.

Men redan idag körde jag INDIRA till min kompis Anita som har lovat hjälpa mig med henne. Nu när hon ska ha medicin varje dag. Så jag kan åka till Stockholm på jullov! TACK bästa ANITA, Du är guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0