SAMLA MOD.

Ja, det är dax att ta farväl av en älskad familjemedlem. ROBINS DIXIE.

Hon har funnits hos oss sedan 1996. I maj 1997 flyttade hon från Gotland till oss på Gudö. Tänk vad mycket tokigt och roligt vi har upplevt tillsammans med henne. 2004 skadade hon sitt framknä. 2006 fick vi sluta rida på henne. 2008 blev hon mamma till Lord Loxley LT.   2011 födde hon Indira Gandhi LT. Så lite av henne kommer att finnas kvar i Indira.

Men på måndag är det dax att ta farväl. Hon får allt ondare i sitt knä och hon har byggt mycket överben runt omkring knäet. Tack för alla underbara minnen du har gett oss , älskade häst.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

När jag läst att ni ska ta bort Dixie började jag gråta.
Det är så tråkigt när man måste ta dem besluten. Men dem måste ju tas. Och Dixie har haft ett underbart liv med er!!
Jag vet ju själv hur det kändes när vi tog bort Tiger & Rubin. (Och dem andra med så klart!)
Min tankar finns med er nu!
Ge Dixie en kram från mig! Och till er själva också!!

Många styrke kramar!

Svar: Tack Sabina! Jag vet att just DU förstår det tunga arbetet med att fatta beslutet. Du har ju just genomgått samma smärta. Det är tungt, men ett ansvar man tar på sig när man skaffar ett djur.
Ingrid Carlsson

2014-03-20 @ 18:57:11
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0