NYTT ÅR - NYA TIDER.

 
Här är en bild på Anita och INDIRA. Nu har jag hämtat hem hästen som har haft boxvila i drygt 3 veckor.
Så ska hon skrittas varje dag. Det är en pärs.
 
Jag har förökt rasta hundarna samtidigt. Men det har blivit kaos. INDIRA klarar det bra. Jag tror hästarna är glada för lite hundsällskap. Men HONUNG tycker ju hästar är jätteäckliga. Eftersom hon har fastnat i eltråden flera gånger.
 
Så jag kan inte få in Honung. Hon kommer inte alls, och om jag har fått tag på henne så krånglar hon sig ur halsbandet och flyr iväg. Samtidigt dansar hästen omkring med svansen som en knorr över ryggen.
Hoppar och sprätter åt alla håll. Blåser luft och blir jättespänd. Idag sparkade hon mig på armen AJ!
 
Nej, det är ingen dans på rosor, att skritta INDIRA vid hand i 4 veckor. LYCKA TILL TINKA!
I morgon får inte Honung följa med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0