FRAMTIDEN SER LJUS UT.

Just nu är YLVA på Gotland och jag orkar knappt mocka 3 boxar. Men jag blir lite piggare för varje dag. Så jag hoppas komma tillbaka till ridningen snart.
Jag saknar att träna Westerndressyr med VIZZLA och att fortsätta INDIRAS utbildning. Men det får vara så just nu.
 
Men vi har fastnat i sadeldjungeln. Det är ett elände. Min gamla Stübben sadel som jag alltid rider i. Ger Vizzla skavsår på manken. Så det är inget alternativ.
Vi har provat några olika hoppsadlar men dom ligger inte bra på Vizzla.
Bara att prova på......
Jag behöver en dressyrsadel. Dom är inte sköna. Ett vet man, och det är att det blir dyrt.
Men en sadel måste man ha.
 
Annars mår alla tre hästarna bra. VIZZLA ska snart debutera 1.30. Det känns pirrigt och mycket spännande. Men hon är stark nu och fixar det säkert plättlätt. Om bara hennes självförtroende är på topp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0